You leave in the morning
With everything you own
In a little black case
Alone on a platform
The wind and the rain
On a sad and lonely face
Mother will never understand
Why you had to leave
For the love that you need
Will never be found at home
And the answer you seek
Will never be found at hom
e

Κακές παρέες




Κάποιες φορές αναρωτιέμαι αν ό,τι κάνω, το κάνω από αντίδραση σε σένα ή από επιθυμία να σε ευχαριστήσω. Αν σε λαμβάνω υπόψη μου διαρκώς επειδή νομίζω ότι εσύ ενημερώνεσαι από κάποια μυστική δύναμη σε ό,τι με αφορά.

Κάποιες φορές φοβάμαι ότι με έχεις κάνει αυτό που μισούσα: μια κακή απομίμησή σου. Γιατί ξέρεις, πολλές φορές αυτό το στυλάκι και τη στάση ζωής που απορρίπτουμε θα θέλαμε πολύ να τα μιμηθούμε...

Και λέω κακή απομίμηση, γιατί ότι και να κάνω, δεν σε φτάνω... Δεν είμαι σε θέση να πληγώσω κάποιον τόσο καλά όσο εσύ. Γρατζουνάω, αλλά δεν σκοτώνω. Δαγκώνω, αλλά δεν πίνω το όλο το αίμα. Λυπάμαι πολύ εύκολα και ξεχνάω πολύ δύσκολα. Άσε που έχω κάποιες δυσκολίες με τις τακτικές...

Κάποιες άλλες φορές πάλι, σταματάω να το πολυσκέφτομαι γιατί μάλλον μου κάνει κακό. Ο άνθρωπος που είμαι θα γινόταν αυτό που είναι έτσι και αλλιώς - με ή χωρίς εσένα, για σένα ή εναντίον σου...





(Pic from: http://favim.com)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου